Det var ett tag sen...

... jag skrev något!

Jag har helt enkelt haft: fullt. upp. Jag skriver just nu min dissertation (som C-uppsats i Sverige) och ett konsultarbete för ett externt företag. Numera bor jag i biblioteket. Och jag har ont i händerna efter biceps och rygg-pass i gymmet. Jag inbillar mig att det är för att jag tar så tunga vikter nu att min hud förhårdnas (läs: är röd och öm).

Hur som helst så är det helg nu, och det är värre än en veckodagarna för på fredagar är biblioteket stängt och jag har så kass självdisciplin att jag knappt kan plugga hemma i min lilla studio.

Och så är jag hungrig också - när man väl börjar klaga så tar det aldrig slut. Nä, nu går jag hem och äter.

LG

PS! Jag är i Dubai nu fyi. Men har knappt sett solen på flera dagar - skumt! Jag flyttade ju hit av en anledning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0